Nr telefonu
+48 785 412 999

1-5.10.2018
Rozpoczęła się jesienna edycja zajęć warsztatowych dla mieszkańców Świdnicy w ramach programu Szkoły dla rodziców i wychowawców. Zajęcia odbywać się będą w trzech grupach 10-15 osobowych: część I Budowanie relacji dorosły-dziecko, część II Rodzeństwo bez rywalizacji, część III Jak rozmawiać z nastolatkami, finansowane są przez budżet Miasta Świdnica
Program Szkoła dla rodziców i wychowawców spełnia standardy jakości poziomu II Dobra praktyka, zgodnie z kryteriami oceny przyjętymi w ramach Systemu Rekomendacji Programów Profilaktycznych i Promocji Zdrowia Psychicznego.
W ramach Świdnickiego Tygodnia Bliskości organizowanego przez Stowarzyszenie Mamy co kochamy spotkałyśmy się z grupą rodziców, którzy chcieli zapoznać się z ideą programu Szkoły dla rodziców i wychowawców oraz poczuć atmosferę naszych warsztatów. Uczestnicy spotkania zadeklarowali udział w kolejnej, zimowej edycji.
Sposób, w jaki postrzegamy swoje role jako rodziców, ma silny związek z tym, co myślimy o dzieciństwie i tym, co dzieci mogą i nie mogą zrobić bez naszego wsparcia. Nasze role są również kształtowane przez kulturowe wartości i przekonania. Można by pomyśleć, że to, jak postrzegamy różne kwestie w naszych kulturach, jest oczywistym przejawem zdrowego rozsądku. Jednak w rodzicielstwie, podobnie jak w innych dziedzinach naszego życia, często tak nie jest.
Ken Robinson
Przeczytaj również
22-28.03.2023
Przybywa rodziców, którzy wspólnie z nami chcieli przepracować problemy związane z budowaniem relacji dorosły-dziecko. Zakończyłyśmy spotkania z dwiema kolejnymi grupami Świdniczan w edycji zimowej.
Czytaj więcejŚwidnicka Szkoła dla Rodziców i Wychowawców
W dniach 23 i 24.stycznia 2023 r. rozpoczęłyśmy kolejny cykl spotkań z rodzicami-mieszkańcami Świdnicy.
Czytaj więcej05-06.12.2022
Zakończyłyśmy spotkania z dwiema grupami rodziców ze Świdnicy. Drodzy Rodzice, dziękujemy Wam za otwartość i gotowość na zmiany dotyczące budowania i pielęgnowania relacji dorosły-dziecko. Dziękujemy też za gotowość przyjmowania najnowszej wiedzy o rozwoju człowieka.
Czytaj więcej