Nr telefonu
+48 785 412 999

Aktualności

Budowanie relacji dorosły-dziecko

15.09.2020

Zakończyłyśmy spotkania z grupą rodziców w Strzegomiu. Jednocześnie od pięciu tygodni spotykamy się z grupą rodziców świdnickich w Urzędzie Miejskim.

Kolejna, jesienna edycja naszych warsztatów, rozpocznie się już wkrótce, 5 i 6 października, dla dwóch grup Świdniczan, w zakresie cz.I Budowanie relacji dorosły-dziecko.

Zmiana metod wychowawczych wyniesionych z domu na inne wymaga zakwestionowania części swojego doświadczenia. Rodzice mówią, że poradzili sobie dobrze mimo tego, jak byli traktowani, więc automatycznie ten sposób traktowania nie mógł być aż tak krzywdzący. Mówią tak nawet dorośli, którzy w dzieciństwie byli poważnie krzywdzeni, bici, poniżani, nieustannie krytykowani. Podobnie ludzie idealizują szkołę, z jaką mieli styczność. Są przekonani, że metody nauczania, jakich używali ich nauczyciele, były najlepsze z możliwych, bo dzięki nim nauczyli się wszystkiego, co jest im potrzebne. Przyznanie się do tego, że może te metody wychowania i nauczania nie były najlepsze, a dana osoba poradziła sobie z życiowymi wyzwaniami pomimo tego, czego doświadczyła, a nie dzięki temu, jest w wielu sytuacjach bardzo trudne. - Agnieszka Stein, psycholog dziecięcy

Przeczytaj również

Szkoła dla Rodziców i Wychowawców Grupa || 2023

22-28.03.2023

Przybywa rodziców, którzy wspólnie z nami chcieli przepracować problemy związane z budowaniem relacji dorosły-dziecko. Zakończyłyśmy spotkania  z dwiema kolejnymi grupami Świdniczan w edycji zimowej.

Czytaj więcej
Szkoła dla Rodziców i Wychowawców

Świdnicka Szkoła dla Rodziców i Wychowawców

W dniach 23 i 24.stycznia 2023 r. rozpoczęłyśmy kolejny cykl spotkań z rodzicami-mieszkańcami Świdnicy. 

Czytaj więcej
Grupa IV 2022 Warsztaty dla Rodziców i Wychowawców

05-06.12.2022

Zakończyłyśmy spotkania z dwiema grupami rodziców ze Świdnicy. Drodzy Rodzice, dziękujemy Wam za otwartość i gotowość na zmiany dotyczące budowania i pielęgnowania relacji dorosły-dziecko. Dziękujemy też za gotowość przyjmowania najnowszej wiedzy o rozwoju człowieka.

Czytaj więcej