Nr telefonu
+48 785 412 999

Podsumowanie edycji wiosenno-letniej 2016
W Świdnicy w tegorocznej edycji wiosenno-letniej odbyły się warsztaty dla dwóch grup rodziców z zakresu części I "Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły" w terminach: 2.IV-6.V.2016 oraz 1.VI-3.VIII.2016
W trakcie kolejnych spotkań warsztatowych rodzice uczyli się rozpoznawać komunikaty destrukcyjne, zaburzające prawidłowy rozwój dziecka i negatywnie wpływające na wzajemne relacje w rodzinie.
Z zajęć na zajęcia poszerzali swoją świadomość dotyczącą konstruktywnego rozwiązywania codziennych konfliktów i problemów rodzinnych oraz wspierania dziecka w dojrzewaniu do samodzielności i odpowiedzialności.
Dzieląc się na bieżąco swoim doświadczeniem dawali świadectwo tego, jak bardzo może zmienić się na lepsze zachowanie dziecka i atmosfera rodzinna, jeśli tylko dorosły zweryfikuje swoje stereotypowe przekonania dotyczące wychowania i relacji z dzieckiem, zdobędzie wiedzę o tym, jak stwarzać dziecku optymalne warunki do rozwoju oraz poprzez pracę nad sobą przyswoi sobie nowe wzorce reakcji i zachowań.
Na ostatnich zajęciach w dniu 3 sierpnia naszymi gośćmi byli V-ce Prezydent Pan Szymon Chojnowski, który wręczył uczestnikom dyplomy oraz dyrektor MOPS-u Pani Violetta Kalin.
Przeczytaj również
24-25.03.2025
Zakończyły się nasze spotkania z rodzicami-mieszkańcami Świdnicy, którzy zechcieli wspólnie z nami podjąć próbę zmiany swoich przekonań dotyczących procesu wychowywania i dzięki temu sprawdzić, czy przełoży się to na bardziej przez nich spodziewane zachowania zarówno małych dzieci jak i młodzieży
Czytaj więcej17-18.02.2025
Już od pięciu tygodni, w dwóch grupach, spotykamy się z rodzicami - mieszkańcami Świdnicy- w zimowej edycji naszych warsztatów.
Czytaj więcej02.12.2024
W edycji jesiennej zakończyłyśmy spotkania z kolejnymi grupami rodziców, którzy zapragnęli uczyć się, jak budować relacje z dziećmi i młodzieżą w oparciu o wzajemny szacunek i współpracę - bez stosowania kar i nagród - z wykorzystaniem najnowszej, aktualnej już wiedzy o warunkach n
Czytaj więcej